Abdi İbrahim, çok sayıda ödülün sahibi oldu
Abdi İbrahim, Sağlık Ürünleri kategorisinde yer alan YOUPLUS ve Bruno markalarının yanı sıra Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi ile çok sayıda prestijli ödülün sahibi oldu.
Abdi İbrahim’in vitamin, mineral, omega-3, gıda takviyeleri alanında ilk destek ürünleri markası olan YOUPLUS, “İlaç Dışı Ürün Kategorisi”nde, “Altın Havan” ödülünü almaya hak kazandı.
Eczacı Dergisi’nce, eczacılık sektöründeki çalışmaları görünür kılmak ve teşvik etmek amacıyla bu yıl dördüncü kez düzenlenen “Altın Havan Ödülleri”, Sheraton Otel Maslak’ta, 8 Kasım 2013 günü yapılan törenle sahiplerini buldu.
Altın Havan Ödülleri için Türkiye Sanayicileri Derneği Başkanı Cengiz Celayir, Klinik Eczacılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Doç. Dr. Mesut Sancar, Tüm Eczacı Kooperatifleri Birliği 2. Başkanı Mustafa Turunç, Tekirdağ Eczacı Odası Başkanı Ufuk Bekir Ersöz, Çapa Valide Eczanesi Sahibi Ahmet Çimer ve Eczacı Dergisi İmtiyaz Sahibi Çetin Öztürk’ten oluşan Seçici Kurul, İstanbul Milletvekili Mehmet Domaç başkanlığında Novi Medya Merkezi’nde, 21 Ekim 2013 günü yapılan toplantıda başvuruları değerlendirdi. Jürinin, her bir başvuruyu titizlikle incelemesi sonucu ödül kazananlar belirlendi. Kurumsal, bireysel ve özel olmak üzere 3 ayrı ana kategoride çok sayıda başvurunun alındığı Altın Havan Ödülleri, 15 şahıs ve kuruma verildi.
Bruno’ya Bir Ödül de MediaCat Felis’den
Bruno, Serum Fizyolojik ile “Kozmetik, Kişisel Bakım Sağlık Ürünleri” içerisinde “Yaratıcılık” kategorisinde ödül alarak, başarılarına bir yenisini ekledi. “MediaCat Felis Ödülleri”, 12 Kasım 2013 tarihinde “Brand Week İstanbul” kapsamında Çırağan Sarayı’nda düzenlenen törenle sahiplerine verildi.
Farmaskop’tan Abdi İbrahim’e 7 Ödül
Sağlık iletişiminin gelişmesi ve ilerlemesinin yanı sıra sektörün büyümesine katkıda bulunmak amacıyla 2008 yılından bu yana düzenlenen, “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde Abdi İbrahim, YOUPLUS, Bruno ve Van Gogh Alive Dijital Sergisi ile 7 ödül birden aldı.
Abdi İbrahim, “Hayatta Herkesin Biraz Desteğe İhtiyacı Vardır” mottosuyla başlattığı kampanya ile “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde YOUPLUS ile “En İyi Marka Hatırlatıcı Malzeme Birincilik Ödülü’’ ve “En İyi Entegre Kampanya Başarı Ödülü”nün sahibi oldu.
Yine “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”nde, Abdi İbrahim’in Sağlık Ürünleri kategorisinde dünyaya açılan ilk markası olan burun bakım sağlığı ürünü Bruno, sosyal medya da dahil olmak üzere çok büyük ses getiren Bruno Bebek Serum Fizyolojik reklam kampanyası ile “En İyi TV/Sinema Reklamı – Birincilik Ödülü”, “En İyi Radyo Spotu”, ve “En İyi Entegre Kampanya Birincilik ve Başarı Ödülü” nü aldı.
Türk ilaç sektörünün köklü şirketi Abdi İbrahim’in katkılarıyla Türk sanatseverlerin beğenisine sunulan Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi de, “En İyi Etkinlik Yönetimi Ödülü”ne layık görüldü. Abdi İbrahim, 100’üncü yıl kutlamaları kapsamında geçen yıl önce İstanbul’da, ardından Ankara’da sanatseverlerle buluşturduğu Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi, Türk sanatseverlere canlı bir ışık, renk ve ses senfonisi sunarak “unutulmaz bir deneyim” yaşatmıştı.
“Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”, 14 Kasım Perşembe günü, Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu.