“Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri” sahiplerini arıyor!
Sağlık iletişimini sağlıklı bir yapıya kavuşturmak için düzenlenen “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri”, dördüncü kez sahiplerini arıyor. Bu yıl “Ateşin kadar konuş!” sloganını benimseyen yarışma, yenilenen adı ve kategorileri ile bu kez sağlık iletişimi yapan daha geniş bir kitleye ulaşmayı hedefliyor.
Önceki yıllarda bölümlerin alt kategorileri olarak yer alan sosyal sorumluluk, dijital çalışmalar ve halkla ilişkiler başlıkları, Farmaskop Ödülleri’nin yenilenen kategori düzeninde ayrı birer yarışma alanı olarak karşımıza çıkıyor.
Dijital Kategoriler ve PR Bölümleri
Sektör üzerinde artan fiyat baskısı ve değişen toplum dinamikleri nedeniyle bugün her zamankinden daha önemli bir hal alan dijital teknolojiler, sağlık iletişiminin de artık vazgeçilmez bir parçası. Sektörün dijital teknolojilere gösterdiği ilginin yoğunlaşması ile terfi eden yeni bölüm “Dijital Kategoriler”e, sağlık iletişim ajanslarının yanı sıra, sağlık iletişimi projeleri hayata geçiren dijital ajanslar da başvurabiliyorlar. Ajanslar, bu yeni bölüm altında yer alan “En İyi İnternet Sitesi” ya da “En İyi Bilgisayar Bazlı Proje” gibi daha önceki yıllarda da yer alan genel kategorilere başvurabilecekleri gibi, yeni eğilimleri hedefleyen projelerini “En İyi Sosyal Medya Kullanımı” ve “En İyi Mobil Sağlık” gibi kategorilere de gönderebilecekler.
Bir diğer yeni bölüm olan “PR/İletişim Bölümü”ne, sadece PR ajansları başvurabiliyor. Ajanslar, kendilerine özel bu yeni bölüm altında yer alan kategorilere firma, marka ya da ürün kimliği yönetimine ilişkin genel projeleri ile katılabilecekleri gibi, halka iletişimin en önemli unsurlarından birisi olan kriz yönetimi projeleri ile de katılabiliyorlar. Başvuruda kullanılan çalışmanın kriz yönetimi içermesi durumunda ajansın ilişkili firmanın onayını alması gerekiyor.
En iyi sosyal sorumluluk projesine “Büyük Ödül”
Yeni bölümlerimizin sonuncusu olan “Sosyal Sorumluluk Bölümü”nü diğer kategorilerinden daha önemli kılan bir özelliği bulunuyor. Bu bölüm altındaki kategorilerin birincileri arasında seçilecek bir kampanya, yarışmada daha önceki yıllarda yer almayan “Büyük Ödül”ün sahibi olacak. Bu bölüm altındaki kategorilere tüm sektörlerde faaliyet gösteren firma ve kuruluşlar, sadece sağlık temelli sosyal sorumluluk projeleri ile katılabiliyorlar ve her kampanya en çok iki alt kategoriye başvuru yapabiliyor.
Yeni kategoriler…
Yarışmanın yeni düzeninde, önceki yıllardan devrolan bölümler altında da bazı yeni kategoriler bulunuyor. “En İyi Kariyer Odaklı Proje” kategorisi, bunlar için en iyi örneği oluşturuyor. Her sağlık sektörü çalışanının hem firma hem de sektör için bir elçi olduğu gerçeğinden yola çıkarak oluşturulan bu kategoriye sektör firmaları İK, kariyer yönetimi ve çalışan memnuniyeti projeleri ile katılabiliyorlar.
Yarışmanın tüm detayları ve çevrimiçi kayıt için www.mci.com.tr/farmaskop2012 adresini ziyaret edebilirsiniz. Yarışma için hazırlanan posteri ise burada bulabilirsiniz. Heyecanı paylaşmak için bize Facebook ve Twitter’da katılmayı unutmayın!