Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

Abdi İbrahim'den yeni TV reklamı "Her bi Buruna Bruno" 20 Şubat 2013, Çarşamba 15:09

Abdi İbrahim’den yeni TV reklamı “Her bi Buruna Bruno”

Geçtiğimiz yıl asırlık şirketler arasında yerini alan Abdi İbrahim‘in, 2021 Vizyonu doğrultusunda önemli bir adım atarak girdiği Sağlık Ürünleri kategorisindeki Bruno burun bakım ailesi büyümeye devam ediyor.

Tüm ailenin burun bakım ihtiyaçları için farklı ürünler sunan Bruno; bebeklerin günlük burun temizliğinde ve burun tıkanıklığının giderilmesine yardımcı olmak için kullanılan Bruno Bebek Serum Fizyolojik, çocuklar için Bruno Çocuk İzotonik Okyanus Suyu Spreyi, yetişkinler için Bruno Yetişkin Hipertonik Okyanus Suyu Spreyi, soğuk algınlığı ve gribin önlenmesine ve tedavisine yardımcı Bruno Antiviral Burun Spreyi ve ofis, uçak, otobüs yolculukları gibi kuru ve kirli havanın olduğu ortamlarda burnun nemlendirilmesine yardımcı Bruno Antidry Nemlendirici Sprey’den oluşuyor.

Sosyal medya da dâhil olmak üzere çok büyük ses getiren Bruno Bebek Serum Fizyolojik reklam kampanyasının ardından firma bu kez yetişkin tüketicileri hedef alan yeni bir kampanya başlatıyor. Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi tarafından ilki gibi esprili bir yaklaşımla oluşturulan yeni reklam filmi, eğlenceli bir dille “evin büyük çocukları olan babaların” artık burunlarının tıkanmaması nedeniyle eşlerinin ilgisini çekme çabasını ele alıyor.

Bugün akşam kuşağında yürürlüğe girecek kampanyanın duyurusu için gerçekleştirilen toplantıda konuşan Abdi İbrahim Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Dr. Cüneyt Gedikli, 2003 yılından bu yana kesintisiz devam eden pazar liderliğini güçlendirmek üzere Sağlık Ürünleri kategorisine yatırım yaptıklarını ifade ederek,

“Abdi İbrahim, kurulduğu günden bu yana ‘değişime uymak’ değil, ‘değişimi yönlendirmek’ için çaba harcadı. Bugün yine Türk ilaç sektörünün lideri sıfatının omuzlarımıza yüklediği sorumlulukla ‘değişimi yönlendirmek’ için çok önemli bir adım attık.”

dedi. Dr. Gedikli sözlerine daha sonra şöyle devam etti;

Liderliğimizi sürdürülebilir kılmak istiyoruz.

“Sağlık ürünleri kategorisinde yarattığımız Bruno markasıyla, burun bakım ailesi ürünlerini tüketiciler ile buluşturuyor; bu kategorideki girişimlerimiz ile Türk ilaç sektörüne önemli bir ivme kazandırıyor ve dünya ilaç sektöründe büyük bir potansiyele sahip bu kategoride yürüttüğümüz çalışmalar ile yüzümüzü dünyaya dönüyoruz. 2021 Vizyonumuz doğrultusunda iç pazardaki liderliğimizi sürdürülebilir kılmak ve Türkiye’deki gücümüzü dünyaya taşıyarak küresel bir oyuncu olmak hedefiyle ilerliyoruz. Gelecekte Türk ilaç sektörünü gerek kurumsal markamız, gerekse ürün ailesini genişletmeyi planladığımız Sağlık Ürünleri markalarımızla küresel arenada daha büyük başarılarla temsil edeceğimize inanıyoruz.”

Sağlık Ürünleri kategorisine yapılan yatırımlar neticesinde bir yıl gibi kısa bir süre içinde ürün yelpazesinin genişletildiğine dikkat çeken Dr. Gedikli,

“İddialı giriş yaptığımız Sağlık Ürünleri Pazarı’nda yarattığımız markalar ile yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. Hedefimiz, Bruno ile burun sağlığı denilince akla gelen ilk marka olmak!”

şeklinde konuştu.

Abdi İbrahim, Bruno markası altında sunduğu burun bakım sağlığı ürünleri ile büyümeye devam ediyor.

Burun tıkanıklığı yaşam kalitesini düşürüyor.

Abdi İbrahim Sağlık Ürünleri Pazarlama Direktörü Hayal Tepe ise, burun tıkanıklığının sadece bebeklerde olan bir sorun değil, yetişkinlerde de hayat kalitesinin düşüren, işte ve okulda motivasyon kaybına, iştahsızlığa, uyku yetersizliğine ve beraberinde halsizliğe neden olan bir sorun olduğunun altını çizerken, tıkanan burun sebebiyle ağızdan alınan nefesin üst solunum yolları enfeksiyonlarına da sebep olduğunu belirtti.

Bu kapsamda, Bruno’nun 2012’deki büyük ses getiren Bruno Bebek Serum Fizyolojik iletişim kampanyasının ardından, 2013 yılındaki yeni iletişim planlarının yetişkin ürünleri odaklı olacağını söyleyen Tepe, Bruno’nun tüm aile için burun bakım ürünleri barındıran şemsiye bir marka olduğunun önemini belirtti.

Bu kampanyada da 360 derece iletişim stratejisi ile ilerleyecek olan Bruno, televizyon, radyo ve sosyal medya gibi kitle iletişim mecralarıyla eş zamanlı olarak satış noktası aktiviteleri ile tüketicileri ile buluşarak, burun sağlığı konusunda bilinç yaratıyor olacak.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Eczacılık Fuarı Nisan'da, İstanbul'da
Eczacılık Fuarı Haziran’da, İstanbul’da

Eczacılık sektörünün ilk fuarı olma özelliğini taşıyan Eczacılık Fuarı 12.'si ve OTC Çalıştayı'nın 2.'si, 26-28 Nisan 2013 tarihlerinde Lütfi Kırdar...

Kapat