Boehringer Ingelheim Türkiye, alternatif kanallarda yenilikçi bir uygulama başlatıyor
Sektöründeki gelişimleri yakından takip ederek, çözümler sunan Boehringer Ingelheim, Şubat ayı itibariyle Türkiye’de "Alternatif Kanallar Projesi”ni hayata geçirerek yenilikçi bir uygulamaya imza attı. İlaç sektöründe dijital kanalları bütünsel bir proje içerisinde birleştiren ve hayata geçiren ilk firma olarak Boehringer Ingelheim’ın başlattığı “Alternatif Kanallar Projesi” ile doktorların medikal bilgi ihtiyaçları daha hızlı ve verimli şekilde sağlayacaktır.
“Alternatif Kanallar Projesi” doktorlarla olan yüz yüze görüşmelerde iPad ile yapılacak ilaç tanıtımlarının yanında e-posta ve SMS gönderimi, uzaktan tanıtım ve web sitelerin kullanımı vb. birçok seçenek sunuyor. “Alternatif Kanallar Projesi” nin ilk çalışmasını Şubat ayında nöroloji hekimlerine yapılan ziyaretlerle başlatan Boehringer Ingelheim, iki ay sürecek pilot uygulamaların ardından ulusal uygulamaya geçecek.
Bu proje ile Boehringer Ingelheim Türkiye, Dünya’da Boehringer ailesi içerisinde, Türkiye’de ise ilaç sektörü genelinde dijital kanalları bütünsel bir proje içerisinde çözümleyen ilk firma olmayı hedeflemiştir. Pazarlama kavramının temelini değişim süreci oluşturduğundan hedefleri, sürekli değişen teknoloji çağı, yenilikleri takip ederek hekimlerinin ihtiyaç, istekleri doğrultusunda ürünleri ile ilgili en güncel bilgi ve hizmeti en etkin şekilde ulaştırmaktır.
Boehringer Ingelheim, Türkiye’de her geçen gün değişen farma ekonomik koşullara paralel olarak bu ihtiyaçları öngörüp hızlı hareket ederek çözümler üretmeye devam edecek.