Abdi İbrahim’e iki ödül birden
Abdi İbrahim, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından gerçekleştirilen ve iş dünyasının halkla ilişkiler projelerinin değerlendirildiği “12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması”nda “Akılcı İlaç Kampanyası” ve “Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi” ile iki kategoride ödülün sahibi oldu.
Abdi İbrahim, “Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası” ile Kurumsal Sorumluluk (Sağlık) kategorisinde ve Van Gogh Alive Dijital Sanat Sergisi” ile Sponsorluk İletişimi (Kültür &Sanat) kategorisinde, iki Altın Pusula ödülüne birden layık görüldü.
Abdi İbrahim’e Altın Pusula kazandıran “Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası”, şirketin sosyal sorumluluk faaliyetlerinden birisini oluşturuyor. Sürdürülebilir gelişme için yenilikçi ürünler kadar sağlıklı, eğitimli ve temiz bir çevrede yaşayan kuşakların da vazgeçilmez olduğu ilkesiyle hareket eden Abdi İbrahim, kampanya ile öncelikli olarak bilinçli ilaç kullanımı konusunda orta vadede farkındalık, uzun vadede ise davranış değişikliği yaratarak halkın bağışıklık sistemini korumak ve kuvvetlendirebilmeyi amaçlıyor.