Abdi İbrahim dijitalleşme sürecini tablete ekledi
Abdi İbrahim, değişen ve dijitalleşen dünyaya paralel, iş yapış biçimine ve pazarlama yaklaşımına da yeni bir bakış açısı getirdi.
Turkcell ile tablet projesi imzalayan Abdi İbrahim, çok kanallı pazarlama yaklaşımını ve geniş saha teşkilatı ile iletişimini dijital ortama taşırken, kurumsal malzemelerde kullanılan kağıttan tasarruf ederek doğaya katkı sağladı. Abdi İbrahim, değişen ve dijitalleşen dünyaya paralel, iş yapış biçimine ve pazarlama yaklaşımına da yeni bir bakış açısı getirdi.
Sektörünün en geniş kapsamlı dijital sürecini yönetmek üzere; şirket bünyesinde Bilgi Sistemleri, İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Çok Kanallı Pazarlama departmanının beraberce koordine ettiği detaylı bir süreç planlaması yapıldı.
Abdi İbrahim, bu çerçevede iletişim devi Turkcell ile ses hatlarının yanı sıra dijital tablet ve servis desteği konusunda anlaşmaya imza attı. Sağlık personelleri ve şirket içi iletişim kalitesindeki artış ve en önemlisi kapalı devre pazarlama modelinin (CLM) sağlıklı bir şekilde uygulanmasını sağlamayı amaçlayan dijitalleşme projesi, satış ekibinin günlük hekim iletişimi, ziyaret raporlaması, verilerin analizi ve eczane çalışmalarının sistematik ve hızlı geri bildirim toplanabilecek şekilde çalışmaya imkan veriyor.
Bu çerçevede kurumsal malzemelerde kullanılan kağıtların geri dönüşüm mekanizmalarını kuran Abdi İbrahim, ayda ortalama bin ikiyüz kg kağıdı geri dönüşüme kazandırarak, her ay yaklaşık 20 ağacı kesilmekten kurtarıyor.