Astrazeneca’ya yeni ticari modeller müdürü
Yenilikçi iş yapış şekilleriyle sektöre yön veren AstraZeneca, Türkiye’deki yenilikçi dijital ticari modellerini geliştirmesi için Murat Başar’a görev verdi.
AstraZeneca ailesine 2009 yılında katılan Murat Başar, AstraZeneca Türkiye’nin Yenilikçi Ticari Modeller Müdürü oldu.
Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi’nden 2000 yılında mezun olan Başar, 2005-2006 yılları arasında İstanbul Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde yüksek lisansını tamamladı. Sektöre satış temsilcisi olarak 2002 yılında adım atan Başar, AstraZeneca Türkiye’deki görevine Ürün Yöneticisi olarak başladı. 2012 yılında Kıdemli Ürün Yöneticisi olan Başar Eylül 2013’ten başlayarak dijital alanda yenilikçi iş modelleri geliştirilmesini yöneteceği yeni pozisyonunda AstraZeneca Türkiye Yenilikçi Ticari Modeller Müdürü olarak görev yapacak.