İlaç ve sağlık profesyonelleri
bu sayfalarda buluşuyor…
Kapital Medya’nın sektörel yayınlarından Farmaskop, 2003 yılından bu yana ilaç ve sağlık
profesyonelleri için sektörün nabzını tutuyor; ilaç ve sağlık dünyasına ilişkin en güncel haber ve konuları sayfalarına taşıyor.
İçerik
İlaç ve sağlık sektöründe yaşanan önemli gelişmelerin ele alındığı online dergi; tedavi gruplarına yönelik kapak ve dosya konuları, saha faaliyetlerine ilişkin makaleler, farmasötik pazarlama, Ar-Ge, klinik araştırmalar, eczacılık, söyleşiler, pazara giren yeni ürünler ve köşe yazılarıyla hem ilaç sektörünün sağlık mesleği mensuplarına hem de doktor ve eczacılara hitap ediyor.
Projeler
Farmaskop, 2008 yılında, Türkiye’de ilk olan ve gelecek yıllarda da sürdürülecek bir yarışmanın startını verdi; Farmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri… Ayrı bir uzmanlık dalı haline gelen sağlık iletişimi projelerinin değerlendirildiği yarışma, ilaç ve ilaç dışı olmak üzere toplam 28 kategoriden oluşuyor.
Farmaskop ayrıca, MediaCat ile birlikte ilaç ve sağlık sektörüne özel kitap çalışmaları da yapıyor. Serinin ilk kitapları piyasaya çıktı; “İlaç Sektöründe Marka Yönetimi” ve “İlaç Sektöründe Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?”