Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları 4 Aralık 2012, Salı 13:27

Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları – Ann Handley ve Charles “C.C.” Chapman

Pazarlamanın mükemmel içerikler sunmak olduğunu neredeyse herkes biliyor. Ancak günümüzde bundan daha fazlası gerekiyor. Mükemmel içeriğinizi, ilgi çekici, unutulmayan ve takip edilen hale getirmeniz şart.

Online içerik geliştirmek sanıldığı kadar kolay değil. Elinizdeki tüm kanalların (Facebook, Twitter, Google + Youtube v.s) en etkin özelliklerini kullanarak alıcılarınıza ulaşmaya çalışmalısınız. Peki, ama nasıl? İşte Dijital çağda içerik yönetimin kuralları size bu sorunun yanıtlarını vermek için yazıldı.

Pazarlama profesyonelleri için içerik yöneticiliği yapan Ann Handley ve online pazarlama danışmanı C.C. Chapman tecrübelerini aynı potada bir araya getirerek online içerik üretimi ve etkili yönetiminin tüm kilit noktalarını ve tüm kurallarını bu kitapta aktarıyorlar okuyucularına…

Genişletilmiş ve gözden geçirilmiş bu yeni baskıda, güncel örneklerle birlikte içerik kurallarıyla ilgili yapılan yanlışları ve yapılması gereken doğruları görecek, belki de kendi işinizin online içerik yöneticisi olacak kadar çok bilgiye donanacaksınız!

Satın almak için tıklayın.


SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Pfizer'e yeni Ruhsatlandırma Müdürü
Pfizer’e yeni Ruhsatlandırma Müdürü

Pfizer Türkiye'nin yeni Ruhsatlandırma Müdürü Sinem Geçin Altıntop oldu.

Kapat