Creasoup

Farmaskop - İlaç ve Sağlık Profesyonellerinin Dergisi

12 Mart 2010, Cuma 18:37

Farmaskop Sağlık İletişimi Yaratıcılık Ödülleri’ne başvurular 15 Mart’ta başlıyor!

 

Sağlık iletişimini “sağlıklı” bir yapıya kavuşturmak amacıyla Farmaskop dergisi tarafından düzenlenen “Farmaskop Sağlık İletişiminde Yaratıcılık Ödülleri”, üçüncü kez sahiplerini buluyor. Yarışmaya, ilaç ve sağlık sektörüne hizmet veren, sağlıkla ilişkilendirilebilen tüm ürün ve hizmet alanlarında faaliyet gösteren ajansların, sivil toplum kuruluşlarının, prodüksiyon şirketlerinin ve tur, kongre ve organizasyon firmalarının 14 Mart 2009 – 13 Mart 2010 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış ve uygulanmış tüm özgün çalışmaları kabul ediliyor. Başvuruların 15 Mart – 2 Nisan tarihleri arasında www.mci.com.tr/farmaskop2010 adresi üzerinden yapılabileceği yarışma, katılımcılarını toplam beş ana başlık altında ödüllendiriliyor.
 
Geçen yıl 211 çalışmanın katıldığı yarışma, sağlık iletişiminde paydaşlarla iletişim açısından daha verimli, daha yaratıcı işlerin ortaya çıkmasında itici güç olmayı amaçlıyor. Bu alandaki iletişimin doğru bir şekilde yapılmasını desteklemeyi ve ajansların yaratıcı ekipleri için bir motivasyon kaynağı yaratmayı da hedefleyen “Farmaskop Sağlık İletişiminde Yaratıcılık Ödülleri”nde, önceki yıllardan farklı olarak bu yıl “En İyi Sektör İçi Eğitim Projesi”, “En İyi Kongre Katılımı” ve “En İyi Yenilikçi İletişim Kanalı Projesi” kategorileri de yer alıyor. Geçen yarışmalarda yer alan “En İyi Detailing Yöntemi ve Malzemesi” kategorisi de  “En İyi Detailing/e-Detailing Yöntemi” ve “En İyi Detailing Malzemesi” olarak bu yıl ikiye ayrılmış bulunuyor. “Farmaskop Sağlık İletişiminde Yaratıcılık Ödülleri”nde yer alan tüm kategoriler şöyle:
 
A- Genel Kategoriler
  • En İyi “Kurumsal İletişim” Kampanyası
  • En İyi “Sağlık İletişim Ajansı” Kurum Kimliği ve Tanıtımı
  • En İyi Sektör İçi Eğitim Projesi
B- Sağlık Profesyoneli İletişimi
  • En İyi Ürün/Marka/Firma Kimliği
  • En İyi Ürün Lansman Kampanyası
  • En İyi Ürün Re-lansman Kampanyası
  • En İyi “Medikal Pazarlama” Projesi
  • En İyi Eğitim Bilgilendirme Projesi
  • En İyi Detailing/e-Detailing Yöntemi
  • En İyi Detailing Malzemesi
  • En iyi Marka Hatırlatıcı Malzeme/Yöntem
  • En İyi Uydu Sempozyum/Toplantı/Sunum Yöntemi
  • En İyi Kongre Katılımı
  • En İyi Basın İlanı
  • En İyi Süreli Yayın
  • En İyi İç İletişim Fikri/Kampanyası
  • En İyi Yenilikçi İletişim Kanalı Projesi
C- Toplum İletişimi
  • En İyi Basın İlanı
  • En İyi Farkındalık/Bilinçlendirme Malzemesi
  • En İyi “Sosyal Sorumluluk” Kampanyası
D- Teknik Kategoriler
  • En İyi Fotoğraf Prodüksiyonu
  • En İyi Medikal İllüstrasyon
  • En İyi İnternet Sitesi / Banner
  • En İyi Film / Radyo Spotu
  • En İyi Bilgisayar Bazlı Çalışma
E-   Diğer  – “Sağlık İletişimi”nin Kullanıldığı Diğer Alanlar (İlaç Dışı)
 
Farmaskop Yaratıcılık Ödülleri’nin kazananları ise jüri tarafından belirleniyor. Yarışma jürisinde Cortex, Graphinn, OgilvyHealtworld, Sudler &Hennessey PDO/DORAN ve Tazefikir gibi platform üyelerinin yanı sıra reklam ajanslarından kreatif direktörler, yabancı ve yerli ilaç firmalarının üst düzey yöneticileri ve PR ve İletişim uzmanları yer alıyor. Bellatris Eğitim Kurumsal Eğitim Koçluk ve Danışmanlık firmasının da “Kategori Sponsoru” olarak destek verdiği yarışmanın ödülleri ise 1 Haziran Salı günü sahiplerini bulacak.
 
İlgili Kişi:
Nevra Çankaya
Marjinal Porter Novelli
0212 219 29 71 – nevrac@marjinal.com.tr

SİZ DE YORUM YAPIN

Önceki yazıyı okuyun:
Etik kurul yoksa araştırma yapmak imkansız

Klinik araştırmaların yaklaşık yüzde 90'ı gelişmiş ülkelerde gerçekleştiriliyor. Türkiye bu konuda potansiyeli olan bir ülke ve bu konuda şu anda...

Kapat