Johnson&Johnson dünyanın en itibarlı 3. şirketi
Johnson&Johnson, Forbes Dergisi’nin yıllık olarak belirlediği ve tüketicilerin anketleriyle belirlenen Forbes/İtibar Enstitüsü listesinde bir kez daha 3. sırayı aldı. Listede yedi yıldır ilk 10 içerisinde yer alan Johnson&Johnson, 10 bin 198 tüketicinin gerçekleştirdiği anketten ve İtibar Enstitüsü’nün analizinden aldığı yüksek puanlarla bu sıralamayı hak etti.
İtibar Enstitüsü’nün 2012’nin ilk çeyreğinde gerçekleştirdiği çalışmada, tüketiciler ABD’deki en büyük 150 firma arasından “oldukça” veya “çok” aşina oldukları ve bu firmalara yönelik algılarını 0-100 puan arasında değerlendirdiler.
Johnson&Johnson, geçtiğimiz yılda Forbes/İtibar Enstitüsü anketinde 3. sıradayken, Harris Interactive İtibar Anketinde ABD tüketicilerinin gözünde en itibarlı firmalar arasında 2. sırada yer almıştı.