Sanofi-aventis Türkiye de firmanın yeni logosu ve “Sanofi” ismi ile yola devam ediyor
Geçtiğimiz Mayıs ayında gerçekleştirilen yönetim kurulu toplantısında alınan bir kararla firmanın isminin sadece “Sanofi” olarak anılması benimsenirken, şirket logosu da yenilenmişti. Sanofi-aventis Türkiye de 2012’ye, global strateji doğrultusunda, yeni isim ve logo ile giriş yaptı.
Sanofi Türkiye taafından yapılan basın duyurusunda,
“Mayıs 2011 tarihinde Paris’te gerçekleştirilen Genel Kurul Toplantısı sonucunda oy birliği ile şirketin adının ‘Sanofi’ olarak değiştirilmesine karar verilmiştir. Tüm hissedarların ve yönetim kurulunun ortak kararı doğrultusunda yapılan isim değişikliğine paralel olarak şirketimizin logosu da stratejilerimizi yansıtacak şekilde yenilenmiştir.
Bu yeni logo, dünyada yaşayan ve bir gün tedaviye gereksinim duyabilecek yaklaşık 7 milyar insana getirdiğimiz umudu; hasta odaklılığımızı; yaşamı iyileştirmeye yönelik tutkumuzu ve güvenimizi temsil etmektedir. Yeni logoSanofi’ninüç ana prensibini (Yenilikçilik, Adaptasyon, Büyüme) üç ayrı şekil olarak yansıtmaktadır. Bu üç form, hastayı faaliyetlerimizin merkezinde tutma tutkumuzu ifade etmektedir. Ortada yer alan kuş ise hastalarımıza sunduğumuz umudu ifade etmektedir. Yaşamı temsil eden dört rengin (beyaz-hava, mavi-su, yeşil-toprak, koyu sarı-ateş) yanında logomuzdaki şekiller çalışanlarımızın kültürlerinin, becerilerinin ve coğrafi konumlarının çeşitliliğini göstermektedir”
ifadelerine yer verildi.
Şirketin logo değişikliği ile ilgili olarak resmi YouTube kanalında yayınladığı videoyu aşağıda bulabilirsiniz.